LO Hovedstaden | Mediehuset København

LO Hovedstaden

Produkt: Facebook annoncering / kampagne
Videoprodukter: 6 Politiske videospots
Anvendelse: Videoannoncer
Placeringer: Sociale medier
Kampagnetitel: ”Ny politik, Ny regering – Dit valg”
Kunde: LO Hovedstaden

Facebook- og Instagram-kampagne i forbindelse med FV19-kampagnen (Folketingsvalget 2019) med titlen: ”Ny politik, Ny regering – Dit valg”.

Hjørnestenene i kampagneindholdet er 6 videoer. Videoerne versioneres i flere SoMe videoformater, for at gøre dem tilgængelig i de væsentligste af Facebook og Instagrams distributionskanaler. Den maksimale længde vil være 30 sekunder. Videoerne skal fungere med og uden undertekster og lyd, som det fordres af de forskellige typer annonceplaceringer.

Kampagneresultat i nøgletal

Geografisk afgrænsning: Hovedstadsregionen
Målgruppe: 18+ (stemmeberettigede), yderligere afgrænset med flere faktorer.
Eksponeringer: 735.999
Dækning: 239.282
gennemsnitsfrekvens: 3,08

Billeder fra LO Hovedstaden’s kampagnevideoer