Moment ændrer navn til EDDA Group. 3 direktører for de nordiske lande står her for præsentationen

Virtual event for nyt brand

Mediehuset København har haft Moment – landets største vikar- og rekrutteringsbureau – i green screen studie med digitalt backdrop for at producere et virtuelt event. Enkelte elementer blev pre-recorded, og tilsammen afviklet som livestreaming. Mere end 300 medarbejdere fra hele norden fulgte med.

Baggrund

Sidste år fusionerede Eterni Group med danske Moment A/S. Derfor har det været behov for at lave et nyt fælles nordisk brand, som samler alle de lokale go-to-market brands under sig. I dag har de, som en af nordens største leverandør af fleksibelt arbejde, endelig fornøjelsen af at præsentere det nye nordiske brand overfor medarbejdere og verden, EDDA Group.

Moment to Edda Group - green-screen-studie-go-to-market brand 681    Moment to Edda Group - green-screen-studie-go-to-market brand 310

Moment to Edda Group - green-screen-studie-go-to-market brand (381)    Moment to Edda Group - green-screen-studie-go-to-market brand (116)